16 December 2014

Borong Roti Sarang Lebah Dengan Sos Butterscotch

16 Disember 2014.

Jangan salah sangka, memang beli 8 bekas roti sarang lebah dengan sos butterscotch ni, tapi bukan untuk makan seorang diri. Kalau dah beli apa-apa makanan, rasanya better belikan sekali untuk adik beradik dan anak-anak buah yang ada duduk dekat sekitar Melaka. Kang kalau tunjuk gambar je dalam WA, ada pulak yang menyahut "Asyik tunjuk gambar je, rasanya tak dapat jugak" Hehehe....sila la paham apa maksud tersirat bila adik beradik dah sound macam tu.

Alang-alang Kak Teh yang tengah berpantang tu sms tanya ada stok roti ni tak, aku belikan sekali untuk adik beradik yang lain. Biar sama-sama rasa.

Bak kata pepatah....."Kalau tak boleh kuruskan badan sendiri, apa kata kita gemukkan orang disekeliling kita?" Huhuhuhuhuh.........


2 comments:

  1. Yummie!!Akak selalu order apa-apa untuk rumah mak sekali,belum sampai tahap untuk adik beradik..sok2 kalau memasing da rumah lain2 harus jadik mcm yani jugak ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nuriz, dulu masa arwah mak ada, Yani pun belikan apa-apa mesti pair untuk arwah mak sekali. La ni, tinggal adik beradik je....itu jer la tempat nak menumpang kasih sayang lepas arwah mak dan abah dah takde. Buruk baik adik beradik, itu tetap adik beradik satu rahim dengan kita dulu....so, kita berbudi la sesama kita. :)

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)