21 December 2012

Makan Malam Di Aida Rich Cafe


Pagi dapat gaji, malam dah bawa famili makan malam di luar. Aku pesan bibik dan mak jangan masak apa-apa, takut membazir. Kebetulan sehari sebelum gaji, kawan pejabat cadangkan aku cuba makan di Aida Rich Cafe, di Taman Merdeka Permai, Batu Berendam. Sebab masa tu, dia perasan aku tengah review pasal menu makanan di Sarpino's Pizzeria. 


Makanan yang kami pesan adalah Spagetti Carbonara (aku), Laksa Nyonya (mak dan bibik), Potato Salad (semua), Prawn Salad (semua) dan Black Pepper Chicken Chop (encik suami). Makanan tu aku round tablekan, biar semua dapat rasa. Konsep makanan yang ada di Aida Rich Cafe ni adalah masakan Barat, Nyonya dan Fusion.


Alhamdulillah, licin! Overall, ok la makanan yang dihidangkan di sini. Cuma mungkin masa kami sampai tu, bahagian dalam Aida Rich Cafe tu ada dua tiga famili makan dan agak bising, dan krew dia tak perasan kami dah duduk di situ hampir 5 minit unattend sampai encik suami kena bangun dah signal krew untuk ambil order. Yang lain so far ok.

4 comments:

  1. nampak mcm menarik je hidangan kt ctu..lum pnah try lg..dkt je ngan umah saya ni..he3..saya kt taman merdeka jaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa...ye ke? Hihihi.....memang nampak menarik untuk dicuba. yani sekarang ni nak cuba tempat-tempat makan menarik yang lain selain dari pada Sri Percik dan Ikan Bakar Serkam, dah muak! Dah cuba Serpino's Pizzeria di Jaya 99 tak?

      Delete
  2. Kat bangunan hotel jaya 99,berdekatan tmn rempah ratus melaka river cruise tu...yani belum pergi lagi.

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)