30 November 2012

RAPI 1 Disember 2012 : Tips Diet

 Sumber Gambar : Snapshot dari Majalah RAPI 1 Disember 2012

Berbunga-bunga hati bila baca Majalah RAPI keluaran awal bulan Disember ni, sebab baaaaannyak sangat tip-tip berdiet secara sihat. Penghias muka depan Majalah RAPI kali ini adalah Jue Aziz (sebaya umur aku rupanya Jue ni, lahir sama tahun 1983).

Disebabkan aku dah mula melanggan Majalah RAPI ni, jadi setiap bulan tak pernah miss baca artikel-artikel kesihatan yang banyak membantu usaha aku untuk menurunkan berat badan.


Senyum lebau bila baca artikel kat atas ni, sebab sejak amalkan Herbalife ni, boleh dikatakan sudah hampir 5 bulan sarapan dan makan malam aku diisi dengan diet epal hijau dan merah.

Tip Menu Sihat Saat Bercuti ni adalah bonus tip untuk aku sebagai persediaan nak bercuti ke KK tahun depan! Cuti kemana-mana pun, diet tetap diet!

Artikel ini bagus untuk amalan berdiet terutamanya yang bekerja di pejabat. Ada juga dipaparkan jenis-jenis snek sihat yang boleh diambil semasa bekerja.


4 comments:

  1. Ida pun baru beli tadi...... cepat betul ada kat kentin bawah ni. salu lmbat! ida tak melanggan pun.. salunye ida baca dulu then rasa suka nak beli baru beli.. hahahhahaaa

    ReplyDelete
  2. ieda: bagus2! bahan bacaan terbaik untuk kita semua especially yg sedang dalam usaha menurunkan berat badan. yani memang melanggan dengan Karangkraf majalah RAPI ni selama setahun, ni nak sambung lagi langganan untuk tahun depan!

    ReplyDelete
  3. haaa,,, topik kali ni nmpk menarik.. kna beli ni, sue jarang beli RAPI tapi klu ade topik besh bru beli :P

    ReplyDelete
  4. Sue: kalau ikutkn yani,setiap keluaran RAPI topik2 dia mmg menarik! Banyak benda baru boleh belajar..

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)