29 November 2012

Mingguan Wanita 1515 : Dato' LCW

 Sumber Gambar : Snapshot Majalah Mingguan Wanita

Dah lama rasanya tak beli majalah MW ni, kalau ada pun tumpang baca majalah member opis waktu rehat.
Ruangan yang paling aku suka baca semestinya bahagian pengurusan kewangan, amalan diet dan tips kebahagian rumahtangga. Ruangan lain aku baca seimbas lalu dan tak sepenuh hati.

Tapi keluaran yang kali ini, wajib beli. Sebab apa? Sebab penghias muka depan majalah adalah pujaan hatiku, siapa lagi kalau bukan Dato' LCW. Dah baca sedikit majalah ni kat opis, tapi balik kerja terus gi beli di stesen minyak Petronas untuk koleksi diri sendiri.

Selain tu, ada juga artikel-artikel lain yang menarik perhatian aku seperti penjagaan kesihatan untuk pesakit diabetis (untuk rujukan mak) dan pengurusan stres.

Sumber Gambar : Snapshot Majalah Mingguan Wanita

2 comments:

  1. zana x pernha beli majalah ni.. selalu baca majalah ni setiap kali balik kampung jer sebab akk zana memang suka beli.. hehehe...

    tp mmg banyak info la majalah ni.. iklan pun boleh tahan banyaknya.. hehehe

    ReplyDelete
  2. zana: itu la dia nya, yani pun rasa tak berapa minat nak beli sebab tebal sgt dengan iklan dalam tu. tapi, kadang-kala banyak juga info sihat yang boleh jadi bahan rujukan untuk diri kita. Selalu menumpang baca majalah kawan2 opis, tapi segan la asyik meminjam je, marah plak owner majalah tu nanti.

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)