07 January 2014

Buku 2014 : 2 Buku Dan Kad Popular


7 Januari 2014.

Kelmarin masa singgah kedai buku Popular, beli dua buah buku; satu untuk aku dan satu untuk suami. Masa nak bayar, macam biasa cashier akan tanya ada kad Popular tak? Dan aku macam biasa akan geleng kepala. Tetiba tergerak hati nak tanya, berapa harga kad ahli? Cashier tu cakap, 1 tahun RM12 dan 3 tahun RM25. Aku kan pemalas nak renew keahlian tiap-tiap tahun, aku cakap nak buat kad terus ambil yang 3 tahun punya. Hah, senang!

Kebetulan ada promosi daftar atau renew kad keahlian Popular sekarang ni, untuk yang 1 tahun dan 3 tahun. Lepas dapat kad Popular tu, cashier berikan set kulinari khas Popular percuma dan voucher Popular. Kalau untuk keahlian 1 tahun, akan dapat satu pouch felt yang ada logo Popular. Lepas ni, senang la nak dapat diskaun bila beli buku-buku kat kedai buku Popular ni.

Aku beli buku Muqaddam Bergambar, sangat menarik cara penyampaian dengan ilustrasi bagai. Kenapalah zaman aku kecil-kecil dulu tak de buku-buku macam ni kan? Suami pula beli buku bertajuk Kaum-Kaum Yang Pupus : Apabila Datang Azab Allah...

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)