18 April 2013

Herbalife : Berat 2 Minggu Di Bulan April 2013


18 April 2013.

Timbangan berat pada pagi ini di pejabat. Nampaknya tiada perbezaan bacaan penimbang di rumah dan penimbang Herbalife kawan aku ni. Jadi, kalau aku dah siap-siap timbang di rumah, bacaan adalah sama dengan di pejabat.

Untuk rekod, bacaan timbang pada 29 Mac 2013 tempohari adalah 67.7 kg. Bermaksud penurunan sebanyak 0.4kg dalam tempoh 2 minggu ini. My bad! Craving pada popcorn dan titbits masa datang bulan jadi kambing hitam untuk dipersalahkan dalam hal ni.

Ini bermakna penurunan keseluruhan setakat hari ini adalah sebanyak 13.3 kg sejak aku mula amalkan Herbalife. (Note: Berat sebelum amalkan Herbalife adalah 80.6kg pada 15 Jun 2012).

p/s : In shaa Allah, akan cuba turunkan sedikit lagi sebelum temujanji dengan klinik OnG minggu hadapan. 

2 comments:

  1. zana skrg mula menjinakkan diri dgn penimbang.. tp penimbang yg biasa jer la.. bukan mcm yani punya penimbang.. hehehe.. dulu takut nak timbang!! skrg nak turunkan berat kena berani timbang la kan.. hihihi..

    gud luck dear!! hope semuanya akan ok yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. chaiyok zana! yani rasa scale kt rumah tu bacaan dia tepat sebab baru tukar bateri dia, dulu macam lari-lari skit bacaan scale mungkin sebab bateri dah weak. in shaa Allah, harap dapat penurunan berat badan yang ok sebelum hujung minggu depan.

      so, macam mana progress penurunan berat badan zana skrg?

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)