19 April 2013

Encik Suami : Ujian Seminal Analysys


19 April 2013.

Pejam celik, pejam celik sampai juga tarikh yang ditunggu.
5 hari tempoh berpuasa encik suami kena lalui, ikutkan lama sebenarnya dari tempoh tu sebab aku datang bulan minggu lepas. Nasib baik bersih dari period sehari sebelum hari pertama encik suami kena puasa tu. :) Sempatlah juga lunaskan apa yang patut.

15 April 2013 encik suami dah mula berpuasa. Dulu masa mula-mula dapat tarikh temujanji ni, aku ada usik encik suami, aku kata aku nak lancarkan perang 'psikologi' pada dia dalam tempoh dia berpuasa. :P Kesian encik suami... Hari pertama sampai hari ketiga, steady lagi. Masuk hari keempat (malam kelmarin), dia mengeluh, dia tanya lama lagi ke kena tunggu, dah lah macam-macam cara aku 'goda' dia. Huhuhu.....

Peraturan Sebelum Pengambilan Contoh Air Mani

Keputusan analisis ni doktor OnG akan bincangkan bersama masa temujanji aku minggu depan. Harap-haraplah ada berita positif untuk kami berdua. 

10 comments:

  1. hope ada rezeki yani x lama lagi.. xmo risau k dear..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zana : doakan kami ye, dear....untuk zana dan kawan-kawan lain pun sama, Yani doakan juga...

      Delete
  2. Hahaha....saje yani menyakat abg awak tu... Huhuhu....smg semua bjln lancar ya :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweet, hehe....sakat2 sayang je tu. ni dah lepas tempoh berpuasa, kita pula jadi 'bahan' dia balik...

      Delete
  3. Replies
    1. Huhu~ dah lepas tempoh berpuasa pun Umaira, sekarang tempoh qada' balik ...kui kui kui...

      Delete
  4. Replies
    1. Hihihi~ bila lagi nak sakat suami kita sendiri? Masa ni la nak kasi dia betul-betul rindukan kita. Nampak bezanya bila selalu dapat dengan bila kena 'puasa'. Kita ok lagi, tapi suami akan jadi lebih manja dan mengada2....haha~

      Delete
  5. hihihih kene puasa.. tian. tian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi......puasa yang encik suami rasakan cukup lama bila isteri dok usha nakal!

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)