17 January 2013

Jom Bersenam!

Sumber Gambar : Artikel Akhbar Kosmo (Ahad - 13 Januari 2013) 

Sebenarnya, artikel ni keluar serentak dengan hari aku dan encik suami berjogging bersama-sama Ahad lepas. Aku tak perasan pun artikel ni, sebab dah malam baru nak selak-selak surat khabar Kosmo.
Kebetulan mungkin?


Status FB aku dan encik suami pagi Ahad lepas. Semangat berkobar-kobar nak berjogging, pagi petang aku bantai berjogging. Sebelah pagi, sempat berjogging dengan encik suami, sebelah petang pula aku berjogging sendiri sebab encik suami bekerja. Masa tu rasa peluh mencurah-curah keluar, letih amat tapi puas hati. Betul la orang kata, kalau bersenam, tidur lena sebelah malamnya. Memang malam tu, aku tidur lena sungguh. Huhuhu....

Harap semangat aku nak beriadah ni kekal untuk tempoh yang lama hendaknya...amin!




Status FB yang buat aku tersenyum....rupa-rupanya ada anak-anak buah yang mendoakan kami berdua dari jauh....sebak hati!

2 comments:

  1. yeszzzaa... go for healthy living! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry,

      Yes, in shaa Allah....harap2 dapat kekalkan momentum ini untuk jangka masa panjang...jom!

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)