17 January 2013

Cermin Kereta Retak : Edisi Dugaan Berganda


Entah bila retak pun aku tak perasan.
Semalam masa drive nak hantar mak masuk wad GH Melaka, aku terpandang kat cermin kereta dan nampak kesan retak tu.

Dugaan betul time-time ni.
Seingat aku dua tiga hari lepas tak de kesan retak ni. Aku tak boleh nak fikir bila pula cermin depan kereta aku ni retak. Kalau kena time drive, takkan la aku tak perasan. Tapi kalau kena kat tempat parkir, mana lah aku nak nampak siapa atau apa yang menyebabkan dia retak.
Arghh......lain kali je la fikir. Sekarang takde masa. Lagipun cermin tu bertinted, so selagi air hujan tak menitis masuk, masih belum dianggap masalah besar bagi aku.
Ni pun kalau nak tukar baru dan tinted sekali, mahu separuh bonus aku kena guna ni.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)