22 January 2011

Doa Selamat & Sambutan Hari Jadi Anur

Malam Khamis lepas, famili aku ada buat sedikit jamuan doa selamat untuk Bangah dan adik aku, Nur Hairi di Sri Percik. Doa selamat ni dibuat sempena mendoakan perjalanan sempurna untuk Bangah aku yang akan ke Middle East sekeluarga sebab kakak ipar aku mendapat peluang mengajar di Universiti di sana dan bagi menyambut ulangtahun adik bongsu aku yang ke-26 pada 21.01.2011 (Jumaat). Mak ada jemput saudara mara terdekat sekali untuk makan-makan. Berkumpul di Sri Percik pada jam 8.30 malam, tapi Ateh aku dah awal-awal pesan makanan untuk memudahkan urusan doa selamat, jadi tak perlu menunggu lama memandangkan memang ramai orang datang mengunjungi Sri Percik setiap hari.

Excited adik aku sebab orang nak sambut birthday dia sehari awal,tapi aku boleh terlupa lak nak beli kek..isk isk

Air tembikai dan air oren

Antara lauk-lauk yang dihidangkan : Ikan masak 3 rasa, ayam masak halia, tomyam campur, udang dan sotong goreng bertepung dan sayur kailan ikan masin

Anak-anak buah aku, anak Bangah: Kak Yong Izatul, Zuhdi dan Syakirin

Apsal adik aku ni? Hehehhe. Sebelah tu adik saudara aku(Nana) dan mak lang Asiah

Sempat lagi bermesej dengan pakwe masa ni? Huhuhu

Bergambar dengan Kak Yong Izatul...

Syakirin yang pemalu....

Bacaan doa selamat oleh Pakcik Razak, saudara mak

Atas pinggan aku!

Famili Ateh

Makan, berbual, makan, berbual.....

Dengan Wafi, anak Ateh.....handsome boy

Wafi dipegang oleh Mak Langnyer...

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)