20 February 2009

Tuan Rumah SUKMA ke-XII, Melaka 2010


Maskot SUKMA Melaka: Tuah



Logo SUKMA Melaka: Bertemakan " Harmoni Dan Cemerlang"

SUKMA merupakan sukan tahunan yang amat berprestij. Negeri Melaka telah terpilih untuk menjadi tuan rumah bagi SUKMA XIII, Melaka 2010 dan bertemakan "Harmoni Dan Cemerlang" dengan mengambil semangat Sang Kancil sebagai logo dan TUAH sebagai maskot rasmi SUKMA XIII Melaka 2010. Bersama-samalah kita menjayakan temasya Sukan Malaysia yang akan berlangsung pada tahun 2010.


Seronok gak la bile fikirkan tahun depan (x sampai setahun pun lagi), Melaka nak jadi tuan rumah bagi SUKMA XIII....mesti korunk tertanya-tanya, apa kehal lak budak chomel ni excited sgt tentang SUKMA yang tak de kene mengena dengan dia? huhuhuh....

Sebab secara tak langsung, jabatan aku terlibat dengan acara sukan yang diadakan setiap dua tahun sekali ni...dulu dia buat kat Terengganu dan best friend aku, Fieza, pernah jadi urusetianya..kui kui kui, time tu, leh kata tiap2 hari dia ngadu ngan aku tak menang tangan handle that event....terlari sana, terlari sini....jadi, this time around, turn aku lak rasa hazabnyer handle this kind of event...mati la BaTiK_PiNk!

Disebabkan jabatan aku berkaitan ICT, mmg dah tugas kitaorunk la yang handle semua benda sama ada dari segi tender, vendor, lokasi ICT equipment, bla bla bla....kirenyer start awal tahun 2009 ni, memang kitaorunk dah sibuk dengan this event....harap2 lah event ni berjaya....

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)