03 February 2009

3 Buku Baru Di Bulan Februari 2009

Balik dari majlis Aisyah, aku terus ke Seremban dengan abang. Arah tujuan? Semestinya MPH di JJ Seremban. Aku nak borong buku HM Tuah lagi. Abang sempat snap gambar masa aku tengah drive.

Antara koleksi buku-buku motivasi HM Tuah dirak buku MPH dan Popular. Nak borong semua, duit aku lak segan2 nak keluar..kui kui kui


Akhirnya aku beli 3 buah buku HM Tuah, sebuah tu "Membina Unggul Lelaki" aku hadiahkan untuk abang. Sekali dia belikan aku buku "Memasak Itu Mudah". Cesss....saje je nak kenakan aku....pastu dia bantai senyum2 kambing dengan aku.....sabar..sabar....

Aku terjumpa buku ni kat MPH. Aisehmen..terjumpa la pulak. Aku dah belek-belek, rasa macam nak beli. Tapi bila aku fikirkan pasal 2-3 buku HM Tuah yang aku belum baca lagi (masih berbalut kemas), aku tangguhkan dulu niat di hati aku nih.....tak pe la....ada rezeki, aku borong buku ni plak lepas ni.

Aku mula minat nak baca buku ni sebab seorang urusetia JPA masa aku lapor diri kat Putrajaya ari tu ada mention yang dia baru lepas abis baca buku ni, dia kata bagus untuk dibaca....buku nih menyentuh isu bagaimana kita menilai sesuatu perkara dari sudut "perspektif" yang kita tentukan sendiri....

Kalau korunk perasan, ade tag kat muka depan buku ni..."Bakal Bestseller Di Malaysia"... Ni yang aku makin tak sabar nak baca....

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)