03 February 2009

Perjumpaan Semula X-F2P5 Di Majlis Aisyah













Pada hari Ahad lepas bersamaan 1hb Februari 2009, aku ke Kampung Kancung, Rantau N9 untuk menghadiri majlis perkahwinan member lama aku masa kat KMPP dulu. Akhirnya dapat juga jumpa kawan2 praktikum F2P5 aku dulu. Lama wei x jumpa, bayangkan kali akhir berjumpa masa abis matrix tahun 2002 dulu.....skang dah hampir 7-8 tahun baru dapat bertentang mata semula. Memang la masih bersms, bercall2 dan berYM dengan diorunk terutamanya x-roomates aku...tapi x sama la dengan bertentang mata....

Kalau x pasal Aisyah yang insist suh hadir majlis dia...memang jangan haraplah nak berkumpul ramai2 macam ni. Mana tak nyer, sorang utara, sorang selatan, sorang timur, sorang barat...dulu ade gak diorunk buat gathering, tapi masa lak tak kena dengan jadual keje aku. Seronok dapat jumpa Sherry, Zue, Fahmi dan Bob.....yang lain? Herm..ntah la...ade yang dah beranak pinak (mek yan dah nak masuk anak ke-2, afni hilang terus x dapat dijejaki sampai skang, zaty + syifa sibuk dengan kehidupan masing2, yang member2 lelaki lagi la haram x contact lagi dah....)

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)