16 August 2017

Kali Ke-3 Terlibat dengan PRU

16 Ogos 2017.

Alhamdulillah, rezeki datang bergolek bila permohonan sebagai kerani pengundian PRU Ke-14 diluluskan dan surat taklimat dan latihan diserahkan hari ini. Berdebar pula sebab pengalaman 4 tahun sekali, banyak benda dah lupa. Untuk rekod, ini kali ke-3 aku terlibat sebagai kerani pengundian.

6 comments:

  1. Sep sikit..sama la kita..Saya pun...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok nak buat job ni tapi dalam masa yang sama berdebar juga...saya dah pernah rasa pengalaman tempat mengundi yang pihak kerajaan menang kerusi dan juga pihak pembangkang menang. Lain sangat suasananya. Tapi tempat mengundi kali ni yang saya jaga inshaAllah kuat ke arah parti kerajaan.

      Delete
  2. wa busy la nanti..good luck ..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi Kerani Pengundian je...tak seberat Ketua Tempat Pengundian ...

      Delete
  3. wah... ni terbuka pada pekerja kerajaan je ek? kompem busy nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah MO, terbuka pada semua, bukan kepada penjawat awam sahaja....diberi kelebihan kepada sesiapa yang pernah ada pengalaman jadi petugas SPR pada PRU sebelum-sebelum ini. SPR tengah round 1 Malaysia untuk buat taklimat petugas SPR untuk PRU 14 ni.

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)