03 May 2017

Nutrition Month Malaysia 2017 : FoodFitFun Fair di IOI City Mall, Putrajaya


3 Mei 2017.

Throwback lagi? Bertabahlah ye...bhahahaha. Ni sambungan cerita lepas check out Hotel Metro Bukit Bintang tu, kami tak terus check in ke Hotel Ibis Styles tu tapi kami terus ke IOI City Mall, Putrajaya untuk makan tengahari dan tujuan utamanya ialah ke program KKM ni! Huhuhu...beria sungguh nak ke sini sebab dapat info tentang program ini dari FB Bahagian Pemakanan, Kementerian Kesihatan Malaysia. Owh ye, bulan April adalah bulan Karnival Pemakanan Sihat dan Promosi Pinggan Sihat Malaysia. Mula-mula suami macam reluctant nak pergi tapi bila dah dapat goodies bag dan dapat merasa food sample, terus seronok nak join aku melawat setiap booth yang ada di karnival ni.




Aku cukup teruja dengan info-info yang dipamerkan, ibarat macam budak-budak dapat gula. Dok la snap gambar banting yang dipamerkan, lepas tu ada seorang staf karnival beritahu yang semua info ini ada lengkap dalam buku Eat Smart, Move More, jadi tak perlu susah-susah snap. Hehehe....



Hasil tangkapan dari goodies bag Nutrition Month Malaysia 2017 : FoodFitFun Fair tempohari. Dapat 1 KG beras perang pra-boiled dari booth Eco Brown's.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)