28 December 2014

Misi Disember 2014 : Hujung Minggu Terakhir Tahun 2014


28 Disember 2014.

Hari ni hari minggu terakhir sebelum tahun 2014 melabuhkan tirai. Alhamdulillah dapat juga beriadah di luar rumah bila mana cuaca di luar agak cerah dan baik. Tanah masih lembab sebab malam tadi hujan tapi it's ok, masih boleh berjogging dengan suami. Macam biasa, guna trek 10,000 langkah sedia ada dan selesai dalam tempoh masa seperti yang dijangka; 1 jam 12 minit.

Kejap je dah nak masuk tahun 2015, kan? Apa pencapaian kita especially dari segi kesihatan dan gaya hidup? Mine ada turun naik jugak. Macam biasa la, awal tahun penuh semangat nak turunkan berat badan...pertengahan tahun agak merundum atas beberapa faktor, dah hujung-hujung tahun baru aktif balik beriadah mengejar saki baki tahun 2014.

Tak mengapalah tahun 2014 ni belum diberikan rezeki zuriat dalam usaha berTTC sebab aku tahu Allah SWT ganti balik dengan tahap kesihatan yang inshaAllah lebih baik untuk kami berdua suami isteri. Jarang betul cuti sakit (kecuali cuti sakit 2 minggu yang diberikan lepas laporoscopy bulan Mei aritu la) sepanjang tahun ni. See? Allah tu Maha Adil dari semua sudut hidup kita sebagai manusia ni. Dan tak lupa juga rezeki dikurniakan seorang suami yang cukup sporting bila diajak bersenam bersama-sama. Thanks alot suamiku! 

P/s: Tak sabar nak beriadah/bersenam minggu depan....tahun baru...2015...semangat baru...yeay!

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)