22 September 2014

Fokus Sihat : Dilema Wanita PCOS

22 September 2014.

Semalam dalam group FB ada someone kongsikan artikel pasal "Dilema Wanita PCOS" dalam ruangan Fokus Sihat, Berita Mingguan (21 September 2014). Balik dari Muar semalam, aku terus cari dan beli akhbar ni untuk baca lebih lanjut.  

Bagus untuk bacaan semua. Aku pun seorang pesakit PCOS juga, jadi alasan utama aku bekerja keras jaga pemakanan dan bersenam bagai nak rak selama ini adalah untuk melawan penyakit ini dan mengurangkan simptom PCOS dalam badan dan meningkatkan peluang untuk hamil. InshaAllah tiada benda kat dunia ni yang mustahil dengan izin-Nya.

Share kat sini, kot la ada yang tak beli Berita Mingguan, aku pun jarang-jarang beli. Kalau hari Sabtu Ahad, selalunya beli suratkhabar Berita Harian dan Kosmo je...semalam sampai beli 3 suratkhabar, huhuhu~



 





6 comments:

  1. Thanks for sharing this information Yani!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama Atie...lama dah tak dengar khabar Atie!
      Sihat dak?
      Any progress?

      Delete
  2. Wah full Yani letak. Malam ni baru nak baca.

    Yani, camne nak contact Yani. Ada benda nak tanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, saje letak semua sebab senang nak rujuk di kemudian hari....kalau hardcopy suratkhabar ade kemungkinan besar kena buang.

      Zarith, boleh PM Yani dalam group FB kita tu, Yani perasan Zarith ada dlm tu..... ;)

      Delete
  3. Replies
    1. Takpe inshaAllah boleh conceive dengan izinNya, cuma kita ni golongan yang kena usaha lebih sedikit daripada wanita lain...

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)