22 January 2014

HOM 2014 Melaka



22 Januari 2014.

Herbalife Opportunity Meeting (HOM) pertama aku untuk julung kalinya sejak 1 tahun 6 bulan aku menjadi pengguna produk Herbalife. Aku hadir bersama suami ke HOM yang dibuat di Nutrisentral pada malam Jumaat minggu lepas (17 Januari 2014). Semasa dalam program HOM ini, aku dapat berjumpa dan mendengar sendiri testimoni pengguna produk Herbalife yang datang dari pelbagai peringkat umur, latar belakang dan tahap kesihatan yang berbeza dan mendapat keputusan positif selepas mengamalkan produk Herbalife secara konsisten.

Antara testimoni yang aku dengar sendiri dan memberi kesan pada aku adalah pengalaman seorang remaja yang mengalami masalah period selama 6 bulan tanpa henti walau sehari pun; dan selepas mengamalkan Herbalife semua masalah berkaitan periodnya dapat disembuhkan. 

Learn about the opportunity to transform your health, transform the lives of others, and the opportunity to earn what you're worth. We will be sharing nutrition information, success stories, our mission of making the community more healthy and full of positive energy, and inspiring you to transform yourself. If you're curious about the products, the company, or the opportunity to earn what you're worth, join us. Open to everyone!

The purpose of our Herbalife Opportunity Meeting is to showcase the business opportunity and share the results people are getting on the products. This is an opportunity to meet and mingle with coaches and VIP members to instill confidence in the company, the products, the marketing plan, share knowledge and answer any questions.

HOM kali ini dua orang doktor yang melibatkan diri dengan bisnes Herbalife iaitu Dr. Faizal dan Dr. Raihanna turun padang dan memberi ucapan dan berkongsi pengalaman. Alhamdulillah, kalau selama ini aku hanya dapat berbual dalam Facebook dengan kedua-dua doktor ini, malam Jumaat tempohari dapat berbual panjang dan bertemu muka dengan pasangan suami isteri ini secara eksklusif.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)