12 November 2013

Herbalife : Buat Shake Di Pejabat..Mudah Dan Cepat!


12 November 2013.

Semua benda dah standby dalam laci peribadi pejabat; Shake N' Take, F1, F3, buah-buahan kering macam apricot dan kismis, cuma buah epal je bawa dari rumah. Disebabkan hari ni rasa tak sempat sampai rumah waktu Maghrib, jadi dah siap-siap blend shake dengan buah-buahan, lepas tu sejukkan dalam peti sejuk di pantri pejabat.

Planning lepas pejabat nak ke farmasi Caring di Mahkota Parade untuk ambil stok Selenium dan Magnesium yang staf Caring dah simpankan untuk aku. Semalam ke farmasi Caring AEON Bandaraya, hanya dapat beli supplemen Blackmores Multivitamins dan Minerals je, ingatkan dapat beli semua supplemen di satu tempat je. Haish....entri pasal supplemen baru untuk usaha TTC aku akan buat kemudian.

2 comments:

  1. wah dasyatnya .......
    nie wat bertambah bersemangat nak kurus nie..
    hehhehhehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda senang jangan disusah2kan...bancuh, blend, dah boleh terus minum...tak payah nak fikir2 nak makan apa malam nanti dan di mana ....sedap pun sedap....dulu masa mak Yani masuk hospital pun, Yani blend siap-siap shake di pejabat sbb balik dr hospital confirm sampai rumah dh dekat 8.30-9.00 malam....minum je shake dalam kereta....mudah!

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)