17 September 2013

Aina : Majalah Pa&Ma Sept & Okt 2013

 
17 September 2013.

Dah lama tak buat entry pasal anak buah aku seorang ni kan? Aina Banana CikDa....huhu!Dah besar dah, dah 1 tahun 2 bulan lebih dah. Banyak keletah comel Aina, geram aku...

Majalah Pa&Ma boleh dikatakan setiap bulan aku beli; satu untuk aku dan satu untuk adik aku. Cuma, aku tak de la sangat go thru 100% majalah Pa&Ma ni, sebab takde masa. 


Malam Ahad lepas, masa adik aku datang sekeluarga ke rumah mak untuk hantar bekas kukus aku dan ambil majalah Pa&Ma bulan Oktober, adik aku ada sebut, komen yang dia hantar dalam FB Majalah Pa&Ma ada keluar di majalah, itupun lepas kawan dia beritahu.

Masa dia cakap tu, dia tengah belek Majalah Pa&Ma yang baru, tetiba dia terjerit kecil sebab nampak gambar Aina dalam majalah Pa&Ma keluaran Oktober! Huhuhu...aku pun terkejut! Rupa-rupanya, adik aku ada hantar ulasan di ruangan Kongsi Idea sebelum bulan puasa haritu, bulan Oktober baru dipaparkan. Mak dan bibik kemain tersenyum lebar tengok gambar Aina dalam majalah tu.


Hihi...gambar yang sama aku gunakan sebagai contact icon untuk nombor telefon bimbit adik aku. Sama kan? Lepas hubby balik kerja malam tadi, aku tunjuklah gambar Aina keluar dalam majalah, hubby senyum sampai ke telinga.


P/s: Tak sabar nak bercuti dengan Aina Banana CikDa ni..huhu!

4 comments:

  1. pa&ma.. majalah wajib sy setiap bulan.. satu hari nnt nak wat lah entry pasal ni.. tp x tau la bila... haha.. aina banana ni comey la.. gebu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu...Yana, ni la buah hati Yani sekarang....keletah dia buat Yani happy je bila dia dtg rumah.....dah pandai buat mimik muka comel dia...cair hati!

      Delete
  2. hee comelnya!!! yani, sue terigin sangat anak perempuan.. sbb anak sedara semuanya lelaki.. heee.. tapi x kesah sbnarnya, kalau dpt anak dh bersyukur sgt2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ni baru tgk gambar...belum tgk dia in real life...sangat cheecky...kita perempuan of course nak baby girl (mainly sebab suka nak hias dan pakaikan pakaian comel2), tp golongan istimewa macam kita, berilah anak jantina apa pun, dah cukup bersyukur sangat2 dah....kan?

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)