08 July 2013

CD23 : Rahim Kiri Berdenyut

Sumber Gambar : Google

8 Julai 2013.

Entah apa la pula ragam cycle kali ni. Expected date untuk simptom breast pain dah seminggu berlalu. Bukanlah aku berharap sangat mengalami simptom tu, tapi sekurang-kurangnya kalau datang simptom tu aku dah boleh bersedia fizikal dan mental; sama ada datang bulan atau ada rezeki.

Cumanya, dua tiga hari ni rahim sebelah kiri rancak berdenyut. Tersentak-sentak aku dibuatnya. Bayangkan, aku tengah beratur di kaunter pembayaran, sampai je giliran aku nak bayar, dan-dan masa tu rahim kiri berdenyut bisa sampai aku merengkok kesakitan. Nak kata perut sebu, tak dapat beza dah dengan perut kembung minum air berliter-liter, paham-paham jer la regim Herbalife; pengambilan air harus banyak. Hehe...

Kalau jadi datang bulan, tarikh jangkaan adalah 14hb Julai 2013 bersamaan hari kelima berpuasa di bulan Ramadhan. Tapi, tanda-tanda tak de pun, macam susah je nak agak bila datang bulan.

2 comments:

  1. Awk! Sye xsabar nak pregnant! ;') ttbe je kan? Sedih.. *itula semua y berlaku. Kiraannye smenya pun mcm satu tanda tanya.. Sme ada rezki kita..* insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haih, Afrah...bukan Afrah je rasa mcm tu, Yani pun sama.... :) InshaAllah, Allah ada rencana terbaik untuk kita, kena sabar dan redha...

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)