04 May 2013

Sports Bra : Adidas Climacool 3 Stripes


4 Mei 2013.

Sampai juga hajat hati nak beli sport bra Adidas kali ni. Mac lepas, pertama kali beli sport bra, jumpa jenama Reebok : PlayDry.

Hari yang sama temujanji klinik OnG di GH Melaka (26 April 2013), hari yang sama juga beli beli susu kambing Nubian di Aeon Bandaraya Melaka dan jumpa Adidas Store di Aeon Bandaraya Melaka. Kiranya tarikh 26 April tu, semua benda yang dihajati, semua tercapai...Alhamdulillah!

Ceritanya, lepas keluar dari Himalaya Herbal Health Care Outlet dengan encik suami, jalan-jalan sambil bincang pasal supplemen Speman. Tiba-tiba encik suami tunjuk Adidas Outlet, terus automatik tarik tangan encik suami masuk outlet tu. Tanya salesgirl Adidas tu, ada tak sport bra untuk plus size? Dia tunjukkan sport bra jenis ni : Adidas Climacool 3 Stripes.

Bila test di badan, rasa agak selesa, tambah pula ada butang pengetap macam bra di bahagian belakang. Tunjuk pada encik suami, dia kata ok. Harga boleh tahan juga la ye, RM140 tak ada diskaun buat masa sekarang.

Sumber Gambar : Bike24.com

Ini info yang aku jumpa di internet berkaitan sport bra ini:

Adidas Women's Climacool Training 3-Stripes Spacer Molded Bra - black/white/matte silver Z23027 
Stay cool and dry with the next-to-skin comfort of the adidas Climacool Training 3-Stripes Spacer Molded Bra. This sports bra offers great support and has mesh in back to enhance airflow during your training session.
Spring/Summer 2013
75% polyamide, 25% elastane 2013

Sumber Gambar : Bike24.com

Bila google, terjumpa gambar sport bra yang sama tapi berwarna merah macam di atas ni, alahai! Kalau ada jual di Adidas Outlet tu hari, memang dah sambar ni dulu..huhu! Warna garang, menaikkan semangat!

Rujuk sini untuk kisah Sports Bra Reebok : PlayDry.

4 comments:

  1. harga dan saiz paling besar apa erk? hee terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti pula saya...boleh try google di website outlet berkaitan untuk survey harga dan saiz yang ditawarkan. ;)

      Delete
  2. Kalau reebok,playdry and adidas mana lg sedap pakai ye sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari segi kemudahan utk pakai, Adidas climacool ni ada lebih advantage sebab dia ada klip penyangkut mcm bra biasa. Yg lain mcm reebook playdry kena sarung dr atas, jadi agak struggle nak pakai dan masa nak bukak. Especially utk yang berbadan besar mcm saya ni ;)

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)