06 March 2013

Koleksi Cawan Munchy Lexus



Penyakit suka buat koleksi cawan encik suami sudah berjangkit pada si isteri pula.
Hehe ~
Masa shopping di Econsave minggu lepas, nampak promosi biskut Munchy Lexus ni, ada hadiah cawan kaca dengan empat corak lawa. Tahun lepas promosi biskut yang sama dapat pinggan kaca.Terus ambil empat bungkus biskut Munchy tu, dah bayar. 

Boleh pula masa nak collect cawan kaca ni di kaunter tebus, budak kaunter tu kata stok cawan tak sampai lagi. Dah tu nak tukar dengan cawan lain sebagai ganti. Nasib baik aku tengah mood elok, aku kata takpela, aku sanggup tunggu sampai stok cawan kaca sampai nanti.

Jadinya, malam Ahad lepas aku tawakal je bawa resit asal ke Econsave, mana tahu ada rezeki dapat cawan kaca yang aku idam-idamkan tu. Alhamdulillah, stok cawan tu dah sampai, aku minta budak tu bagi semua corak. Balik tu, aku mms gambar cawan-cawan kaca ni pada adik aku, dah dia pun tersyok sekali. Dia cakap nak beli jugak...huhu!

4 comments:

  1. suka sgt makan biskut munchy lexus..terutama yg coklat tu..xtau plak ade gift..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yani beli semua perisa sebab nak tahu yg mana satu lebih sedap..hehe, ni promosi baru kak, cer cari kalau dah start jual di Family Store Batu Berendam tu...

      Delete
  2. Wah xtau plak ade gift... Nak 1 bley?? Kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah promosi tu Ros...sayanglah nak kasi org...huhu~

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)