07 March 2013

Herbalife : Stok Baru Kami Suami Isteri


Sebelum berakhir bulan Februari haritu, kawan Herbalife aku ada tanya nak restok barang Herbalife tak. Alhamdulillah ada rezeki lebih, suami isteri restok keperluan sebulan.

Walaupun sekarang ni aku rasa aku dah tahap statik kat julat angka 68-70kg je dah dekat sebulan lebih, in shaa Allah semangat nak turunkan lagi berat badan masih ada. Mood sedih tetap ada, tapi bila fikir balik, macam ni lah perasaan aku masa julat berat badan aku berada di sekitar 76-78kg dulu. Rasa macam lambatnyaaaaaa nak turun, tapi alhamdulillah bila berusaha lebih sedikit; tambah pengambilan air (atas nasihat rakan Herbalife), mula belajar kira kalori pemakanan dan buat senaman, baru proses penurunan tu makin cepat dan banyak turun.

Fokus sekarang, consume untuk kesihatan diri. Kalau ada penurunan berat badan, alhamdulillah...itu bonus!

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)