23 January 2013

Mak : Day 7 GH Melaka...Mak Dah Boleh Balik!

Alhamdulillah....
Hari ni masa aku gi melawat mak di wad, aku tengok katil mak kosong tapi barang masih ada. Aku terus ke bahagian tandas. Jumpa mak dan bibik disitu, mak tengah bersihkan diri dan ambil wuduk. Nampak je muka aku, mak terus senyum dan cakap, "Doktor kata dah boleh balik hari ni"

Syukur, alhamdulillah!
Seronok aku dengar, mak pun sangat-sangat teruja. Barulah nampak muka mak bermaya sedikit.
Herm, oklah ni je la yang nak ditulis, aku nak berkejar semula ke hospital, ikutkan aku cuti hari ni tapi sebab bos nak sangat something dari aku, aku kenalah juga datang ke pejabat sekejap. Lagipun proses discharge hospital awam kan lambat, jadi aku nak selesaikan beberapa kerja sebelum cuti ni.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)