17 December 2012

Subway I-City Shah Alam


Balik dari i-City Shah Alam, masing-masing perut dah berbunyi tanda minta diisi. Kebetulan masa dalam perjalanan nak ke i-City Shah Alam, aku perasan ada francais Subway berdekatan Wisma Jakel. Jadi, aku ajak kakak ipar, anak buah dan encik suami makan kat situ. Rasanya ini kali kedua aku makan Subway, pertama kali dulu masa jalan-jalan dengan ipar di The Mines. Rasa pun dah ingat-ingat lupa.


Muka kekenyangan bila dapat habiskan 6-inch subway Italian B.M.T. Sumpah, macam kepelik-pelikan nak ambil order, sebab aku memang tak pernah order Subway sendiri, dulu pun kakak ipar yang pilihkan nak makan apa untuk aku.


Roti Subway Italian B.M.T aku sangat healthy ok! Banyak sayur-sayuran dan di apit dengan roti parmesan oregano. Nyum nyum.....walaupun agak mahal, tapi untuk makanan sihat macam ni, berbaloi!


Dalam kalendar tahun baru 2013 Subway ni, ada dipaparkan kejayaan this guy, Jared Fogel yang mengalami masalah berat badan berlebihan, dan dengan mengamalkan pemakanan dan diet yang sihat dengan menukar diet kepada sandwich Subway resepi dia sendiri, berjaya menurunkan berat badan hampir 107kg....menakjubkan betul ye?

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)