31 December 2012

Big Bad Wolf Versi Aku


Masuk kedai buku Popular, boleh jadi leka dibuatnya. Lagi lagi kalau jumpa buku yang memang dari dulu dah aim nak beli. Buku Minute Motivators For Dieters tu memang best. Aku tak beli, tapi aku layan baca kat celah-celah rak buku.

Lalu depan rak buku bahagian Kehamilan, jadi rambang mata. Buku What To Expect When You're Expecting tu aku pernah nampak ada blogger TTC review. Selak-selak je lepas tu letak balik.


Buku dengan judul yang sama (A Street Cat Named Bob), tapi harga dan saiz cetakan yang berbeza. Beza harga hampir RM13, jadi aku pilih yang sebelah kanan aku. Last kopek kot sebab habis aku ronda rak buku bahagian non-fiction, tak jumpa. Yang aku pegang tu pun yang memang dah ada kat bahagian display, jadi sambar je la. Kalau yang sebelah kiri tu, masih banyak lagi jumlahnya.

Koleksi gambar Bob yang aku kompil dari sumber Google.....so adorable, cair hati dibuatnya!

Buku 3 Steps to Fertility tu boleh dikatakan cinta pandang pertama. Selak, selak nampak menarik.  Harga pun boleh tahan, tebal pun tebal. 


Makanan minda untuk permulaan tahun baru, tahun 2013. Oh, buku A Street Cat Named Bob aku dah habis baca 9 bab. Sangat best!

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)