22 November 2012

Shopping Di Watsons

Sambung balik cerita lepas belasah seorang sedikit Durian Crepe dalam kereta kat tempat parkir AEON Bandaraya Melaka tu. Masuk je AEON, terus menonong ke Watsons, cadang nak beli barang-barang keperluan kami suami isteri.

Korunk dah pernah cuba Shower Gel jenama Watsons tu tak?
Aku ni jenis, kalau beli apa-apa benda berbau ni, aku suka buka penutup dia nak hidu dulu. Kalau kena dengan hidung aku, baru aku ambil dan beli. Jadi, dah jadi satu hal pula aku duk menghidu satu-satu botol nak bau sendiri bau apa yang paling best. Hik hik hik...bau strawberi ni yang paling best aku rasa tapi tekstur dia sedikit cair, tak de la gel sangat pun.

Disclosure UPT tu saja-saja tangan gatal gi capai satu. Ambil pun jenama yang murah-murah. Malas nak membazir beli yang mahal. Pada aku, kalau dah confirm mengandung esok lusa, ko pakai yang strip UPT paling murahan pun confirm muncul 2 line. In shaa Allah.

Yang lain-lain tu benda biasa je la. Hand wash, syampu, gel rambut, pencuci muka dan pencukur. Tunggu le 2 bulan ke 3 bulan lagi, baru la nampak muka aku kat Watsons, top up benda yang dah habis. Nama aku nak tiap-tiap hujung bulan nak tadah muka kat shopping complex ke Watsons ke, mimpi la ko....hak hak hak.

2 comments:

  1. Lama ida tak ke watson or guardian.. salu kan kalau beli barang dapor kat tesco or carefour, kan ada bahagian ala ala watson kan.. ida beli situ aje.. hikhihik

    ReplyDelete
  2. ieda: alang2 aritu dah buat kad member Watson, tu yg berdedikasi skit nak shopping toiletries kat situ. kalau tak, tak kuasa gak....hehehe

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)