10 November 2011

Mood Sangat Merundum



Hari ni mood aku betul-betul jatuh merundum. Badan sakit-sakit dan bisa-bisa. Batuk berulang kali tapi tak keluar-keluar pun kahak. Tekak dah naik pedih dan bahang sebab asyik batuk. Duduk dalam opis berhawa dingin ni membuatkan badan aku seram sejuk melawan haba sejuk diluar dan haba panas dalam badan.

Banyak sangat benda nak kena fikir, hal kerja dan hal peribadi.
Bila stress di tempat kerja di bawa balik ke rumah, otak boleh jadi jammed tiba-tiba.
Asyik fikirkan kenapalah period kali ni lambat sangat nak keluar. 
Test UPT seminggu dua ni, hasilnya tetap sama.
Dalam hati asyik berdoa, kalau tak lekat bulan ni, berdoa sangat ia turun sebagai period.
Tak apalah, aku redha (mode: dah sedih dan letih)...
Kerja Allah kita tak boleh nak paksa-paksa.

Bila blog-hopping di blog rakan TTC dan blog pakar gynae, aku baca soalan-soalan yang ditanya dan jawapan yang pakar gynae tu berikan, aku tiba-tiba jadi stress dan rasa nak menangis.
Macam timbul perasaan putus asa dan putus harapan.
Walaupun aku tahu, tak sepatutnya wujud perasaan tu dalam hati aku ni.
Bukan mengeluh tapi aku rasa macam tensen sangat.

Atau mungkinkah ini hanya sekadar perasaan aku di saat sakit?

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)