11 August 2011

Solat Terawih Di Rumah


Memandangkan tahun ni keupayaan mak terbatas untuk solat terawih di surau seperti tahun-tahun terdahulu, famili Ateh ambil inisiatif datang ke rumah dan buat solat terawih berjemaah. Kebetulan masa ni tukang ambil gambar tak boleh solat terawih (masalah org perempuan..hehehe), jadi bertugas sebagai penjaga anak-anak buah yang tengah lasak bermain semasa yang lain tengah solat jemaah.

 Wafi dalam kendongan bibik Ateh
 
Susah betul nak tengok Wafi senyum macam ni...hehe

Makcik Da dengan Anis yang sangat becok..kih kih kih

Abang ipar ambil syarat apa yang patut saja, buat solat terawih 8 rakaat dan witir 3 rakaat. Bila tengok balik gambar di atas tu, baru perasan betapa tingginyer anak buah lelaki aku dah membesar (yang pakai baju warna kuning merah tu). Dulu rendah je, boleh diperkotak-katikkan...hehehe.....sekarang dah tinggi menunjang walaupun baru darjah 6. Makcik Da dia pula yang kena mendongak bila nak cakap dengan dia...haish!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menghantar komen! =)