15 January 2011

Aku, Burger Prosperity dan Dia

Owh, sempat lagi bercam-whoring waktu tensen-tensen kena audit nih...
Tensen dengan audit, selera aku jadi bertambah-tambah..tapi nasib baik pada makanan berkhasiat...huhuh..
Kat Melaka, seminggu dua ni asyik hujan je setiap waktu...tak kira ler pagi ke, tengahari ke, petang ke...malam pun selalu gak..
Ni dalam perjalanan nak balik Seremban, kali ni guna jalan highway, konon nak cepat sampai sebab nak gi tengok wayang Khurafat di Seremban, tapi disebabkan masalah emosi laki bini...bertukar rancangan pulak....
Sampai jer rumah mertua, letak barang...sambung adegan pujuk memujuk suami isteri kejap...pastu dua-dua rasa kelaparan. Suami ambil kunci kereta terus bawa bini ke McD 24jam di Senawang....
Macam sedap je tengok kat menu...aku minta suami orderkan Oreo Berries McFlurry ni...ok la, boleh tahan rasa dia tapi aku puas hati dapat makan berries dua ketul dalam tu..hehehe!
Ice Lemon Tea untuk suami, McFizz untuk aku dan McFlurry untuk kitaorunk berdua.....
Twister fries.....suami timbunkan isi dua kotak....see, the curly?
Burger prosperity kami sudah sampai...sesi untuk membahamnye..huhuhu
McFizz (orange mixed with sprite)....weird taste but boleh terima tekak la....
Peek-A-Boo.....hahahaha!!
Dah start ting-tong....kui kui (gila obvious eye bag aku dalam gambar ni!)
Aksi mengedik laki bini otw balik ke tempat parking kereta....

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)