10 November 2009

Pertunanganku & Kelahiran baru

Gambar2 pertunangan aku yang jatuh pada hari Sabtu, 7 November 2009. Majlis sepatutnya bermula pukul 2.30 petang, tapi pihak lelaki gerak lewat, so delay sampai pukul 3 petang.

Muka innocent konon....aku mati2 ingatkan kucing aku ni dara pingitan yang masih dengan ciri-ciri ketimurannya. Bila mak dengan adik aku kata Along nampak macam pregnant, mati2 aku pertahankan yang Along ni belum pernah disentuh, dia gemuk sebab dapat makan sedap2 kat umah aku....sekali, hambik kau....pepagi aku nak bertunang tu, dia dah beranak 3 ekor anak kucing. Cess......

Hah..ni dia mak kucing muda...baru beranak kali pertama, tapi aku salute kat Along, dia bersihkan anak2 dia sampai bersih, tak de bau hanyir langsung. Along pun mmg jenis pembersih, sikit2 jilat badan sendiri, sikit2 duk kemas bulu bawah badan dia.....tu je kerja dia setiap hari...

Baru pertama kali beranak, muka dia macam takut2 je nak menyusukan anak...anak dia lasak duk minum susu badan. Muka along exhausted gile.....

So, sekarang senang nak ingat birthday anak-anak Along, sama dengan tarikh pertunangan aku....berkongsi tarikh kita ye Along? Hehehe....

3 comments:

  1. Salam,

    TAHNIAH :) Kami semua di weblog SatuJutaIdea pun tumpang gembira jugak.

    www.satujutaidea.com

    ReplyDelete
  2. tahniah ida, semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan bahagia-bahagia selalu bersama tunang tersayang :)

    ikhlas,
    amarmilan

    ReplyDelete
  3. kucing comei...mcm lulu lak...tapi lulu pun dah pi...ermmm rindunya kat lulu

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)