07 September 2009

Hasil Kerja Anak Buah Aku

Huaahahaha....gelak besar aku tengok gambar yang anak buah aku buat ni. Habis didajalkannya gambar anak2 kucing hilang ibu ni.

Sedihnya....dua ekor anak kucing (dalam gambar, dua2 yang duduk belah belakang tu) dah mati 3-4 hari lepas, tak nak makan dan minum, rindu mak diorunk). Aku dah puas berusaha beri diorunk makan dan minum malah bersuap dengan straw. Bak kata adik aku....dah ajal diorunk macam tu....Aku dah kering airmata menangisi kehilangan dan kematian kucing2 aku tu. Bayangkan dalam setahun, 3 ekor mati, 1 kena buang dan 1 hilang tanpa khabar berita. Apa yang aku mampu buat, berdoa mereka di'jaga' dengan baik di sana nanti.....

Cuma yang tinggal, Along dan dua adik2nya. Aku bersyukur sangat Along tahu dan pandai jaga adik2 dia. Sampai tahap merelakan putingnya dihisap adik sendiri! Baik kan Along?

Tapi yang aku musykilkan ni......anak kucing dara (dara lagi ke?) macam Along tu, dah ada susu badan ke? Kemain giat adik2 dia menghisap susu dari puting Along.....konfius aku!

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)