24 July 2009

Sangat Marah

Status FB aku:

Kenapalah hari Jumaat ni ada je makhluk bangang yang suke menyusahkan hidup aku? Tak boleh ikut turn ke, bangang? Ko ingat ko sorang je urgent ke?? Orang lain tak?

Aku tujukan khas untuk orang yang tak reti bahasa. Letih la nak layan perangai korunk2 nih.
Sangat sengal dan meloyakan tekak aku sekarang ni. Meh aku muntah kat muka korunk....meh!

Kalau aku cakap ikut turn, ikut jer la turn ko tu.
Kau tahu tak, pasal nak dulukan ko....menyusahkan semua orang.
Sangat2 bodoh tahu tak?

Dan gambar di bawah ni, aku tujukan khas untuk korunk2 yang ada kena mengena dengan status aku kat atas tu.....enjoy it!

1 comment:

  1. sampai macam tu sekali gamabar tu, tak baik berdosa!! kehkehkeh, (lawan tetap lawan)

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)