18 June 2009

Naib Johan KMK Peringkat Jabatan 2009

Biasa la pagi-pagi sebelum ke meja pendaftaran pertandingan, cam-whoring di ladies.
Menunggu giliran persembahan pembentangan kumpulan kami. Berdebar sungguh!
Itu logo/jata negeri aku. Dan nama jabatan aku.
Akhirnya! Dihadiahkan kedudukan Naib Johan peringkat JKMM.
Kenangan jadi ahli KMK......berbaloi!

Kalau kumpulan lain berdoa nak dapat gelaran Johan, sebaliknya yang kumpulan kami harapkan....kami tak nak menang! Kelakar kan? Sebab masing-masing nak tutup buku pasal projek KMK ni......jenuh lak nak ngadap lama-lama lagi. Kerja hakiki berlambak kat opis, tertangguh sebab nak siapkan projek KMK ni.

Sebab tu la berdebar-debar nak tahu sapa yang jadi Naib Johan....bila dengar MC umumkan tempat Naib Johan, kami siap bersorak!! Lawak...lawak....

2 comments:

  1. sama2 en kacamata!

    hehe.....back to normal life la lepas KMK ni...

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)