02 May 2009

Sehari Dalam Hidup Aku: Part 1

Berani betul mamat sorunk ni pakai baju bertulisan macam ini! Hua hua hua...mamat ni duduk selang semeja dari tempat aku makan kat kenduri kawin tadi. Adik aku yang mula-mula nampak..dan-dan time tu aku snap gambar dia...hahaha..cuba baca ayat yang tertulis kat belakang baju mamat ni..SENGAL !

Rumah apa kah itu? Cuba teka? Ala..tak payah la, meh aku bagitau....tu rumah kecik aka jamban memerut. Wakaka....tak sangka kat area Kem Sungai Udang (bukan Kem Terendak hokey!) wujud lagi benda alah ni....sempat snap lepas balik dr kenduri kawin kat Paya Rumput Jaya.

Berblogging sambil melepak di ruang tamu..hah..yang depan tu My Boo aku. Yang korunk dok berulang kali ucap tahniah , pasal ingat aku dah bertunang la, berkahwin la, tema hijau kebiruan la...haa..hambik, tu dia bendanyer! Aku kawin dengan My Boo aku tu. Dah paham semua? So...skang duduk diam-diam je cukup!

Burok laku sungguh dak Along ni! Ade ke patut menyusu sambil melingkau atas badan mak ko sendiri? Tak patut..tak patut...Kesian Mummy..asal baring je, kena hurung dengan anak-anak dia. Asal nak rehat je, dah kena sondol-sondol dengan dak bertiga nih. Patut la Mummy makin slim shady skang ni....Dak bertiga ni dah besar panjang pun dok menetek lagi.Badan dah sama panjang dengan Mummy sendiri...

Sekian!

5 comments:

  1. macam kau je ida yang pakai baju tu....wakakakaka.

    ReplyDelete
  2. dah besau pun meyusu lagi ?

    kalau manusia lain la..kadang2, bapak pun berebut dgn baby..huhuhu!!

    ReplyDelete
  3. erk.naim....ni blog bertaraf 'U'...sila jangan ubah blog akak kepada '18SX'....kuang kuang kuang....

    ReplyDelete
  4. apa plak aku? ko ni mata kero ke? yg pakai tu jantan la..aku girl..sah ko x leh beza jantina org...erk....tunang ko laki ke perempuan? haa..baik check !

    ReplyDelete
  5. pic1 : mamat tue memang ati kering... bertuah badan klu dapat awek ikut senari dalam baju tue.. wakaka..
    pic2: nie bukan ke bilik termenung kat dalam citer seniman bujang lapok.. hehehe..

    pic 3: ai bile la nak g jenjalan ngan myvi tue.... bau seat baru, tayar baru, hmmm harummmm hehehe jgn marah ye empunya blog...

    pic4: teringat aku pada kucing inkubator ahjud... nanti aku upload gambar die dalam blog yg pengsan akibat rokok...

    p.s: lame aku x bagi komen kat blog ko ea... lex la ida amar tu kan dah nak ehem²...

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)