20 May 2009

Layan Linux Redhat



















Minggu ni aku terlibat dengan latihan penggunaan Linux Redhat. Serius wei, dah lama aku tinggalkan benda-benda programming ni since tahun 2006. So, bila aku diarahkan masuk kelas latihan ni, aku sedikit goyah. Boleh lagi ke aku layan coding-coding yang berjela-jela tu?



















Alhamdulillah la, setelah tiga hari ngadap benda alah ni, kire boleh la aku nak pegang-pegang server Linux dalam bilik server tu kalau ada apa-apa masalah. Kalau nak godek-godek server Linux tu...insyaAllah boleh diusahakan. Kalau nak suh jahanamkan server tu......hah, ni konfem boleh! Yakin Boleh! Muahahahah (sambil buat muka jahat).

Ala, lagipun ni baru kelas Basic aka Budak Baru Belajar. Lum masuk extendednyer kelas. Kalau opis aku kasi peluang sambung kelas lagi...apa salahnya kan?

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)