17 August 2018

Koleksi Pati EO Young Living

17 Ogos 2018.

Diam tak diam dah hampir 8 bulan berkenalan dengan minyak pati Young Living, koleksi minyak pati aku dah bertambah beranak pinak. Huhuhu. Sebulan dua haritu ada timbul isu pasal minyak pati (essential oils) di FB yang ditrigger oleh seorang doktor dan pengkaji herba, agak panas juga la isu ini diperbincangkan, tapi aku bersikap berkecuali; aku baca semua komen dari kedua-dua pihak. Mana yang aku rasa betul, aku ikutlah. Mana yang tak bersependapat dengan aku, aku terima dan ambil positif je. Mereka yang dah pernah menggunakan dan mendapat kebaikan dari minyak pati essential oils je yang faham dan tahu kebaikan EO, jadi bagi kami, kami tidak menidakkan kebaikan EO dan yang paling penting kami juga tidak pernah menolak rawatan moden dan ubat-ubatan. 




EO-EO asas dalam set Premium Starter Kit (PSK) Young Living.
 Nampak je botol kecik 5ml, tapi makan bulan juga nak habis, berbaloi sangat pakai!






 



4 comments:

  1. betul2 fan ni.. hehehe.. mesti wangi2 sentiasa kan =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan fan tapi bila dah kenal dan dapat kebaikan dari EO, tak perasan tgk2 dah banyak je EO dalam simpanan :) lebih kepada nak naikkan mood happy dan ketenangan di pejabat dan rumah

      Delete
  2. mak aih..byk koleksi yani..mmg selalu gak baca pasal EO dari brand YL ni..Byk khasiat setiap EO dia...nnti la nak beli gak EO dia..habiskan EO yg skrg dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sikit2 kumpul, tahu-tahu dah beranak-pinak plak botol-botol EO tu, hehe. Fieza kalau beli EO YL nnt, beli yang betul2 nak guna je, biar ada tujuan khusus tau; either utk tujuan TTC ke, weightloss ke atau sekadar utk diffuse aromaterapi sahaja. YLEO memang banyak EO tak terikut kita kalau nak apply semua2, tapi pakai yang basic EO pun dah memadai.

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)