22 May 2017

Persediaan Bulan Ramadhan 2017

22 Mei 2017.

Sampai juga akhirnya parcel Herbalife untuk kegunaan bulan Ramadhan kami suami isteri tengahari ini. Serentak sampai dengan parcel makeup remover GreenAard yang aku order Jumaat lepas. Apa tambahan baru parcel Herbalife kali ni? Hurm, cuma teamix herbalife untuk speed up calorie burning process. Yang lain masih sama, F1 dan F3. F1 untuk suami macam biasa, dia tak nak perisa yang lain selain Dutch Choc. Untuk aku, aku pilih F1 perisa tropical fruits. Sekali jer la kot cuba perisa Cookies & Cream. Hehehe...boleh tu memang boleh minum, cuma kalau untuk long term perisa yang boleh terima tekak aku; hanya perisa Strawberry dan Tropical Fruits ni je. Perisa Cookies & Cream ni sesuai kalau ko jenis buat shake protein dengan kaedah shake/goncang je so boleh gigit-gigit cookies. Kalau macam aku, aku suka blend halus semua bahan. Jadinya biji-biji cookies tu hancur la tak dapat nak gigit-gigit. 

Haritu ada nampak Herbalife launch green teamix, produk terbaru Herbalife. Bila tanya dengan PA Coach, berbaloi tak beli green teamix tu? Dia cakap dari segi harga memang agak pricey, botol 50mg je dan fungsi lebih kurang je macam teamix sedia ada jadi terpulanglah nak beli atau tak. Jadi, aku pilih beli teamix biasa ni je.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)