17 February 2016

Suami Belikan Buku "Anak, Jika Tiada : Bersangka Baiklah Dengan Allah"

17 Februari 2016.

Masih rasa macam dalam mimpi. Baru niat nak beli buku ni, alhamdulillah Allah SWT permudahkan melalui usaha "sweet" suami yang diam-diam ke kedai buku dan beli buku ini untuk kami berdua suami isteri. Alahai sang suami...cair hati isteri ni tau!

Baru baca Bab 1, takpe perlahan-lahan mulakan bacaan. Tiada keperluan untuk terburu-buru menghabiskan pembacaan walaupun kalau ikut ketebalan buku ini, sehari pun boleh habis baca dari kulit depan ke kulit belakang.



6 comments:

  1. Replies
    1. Amat-amat digalakkan Ros! Untuk pembacaan kita-kita ni, tambahkan keyakinan kita semua kepada aturan hidup yang Allah SWT susun cantik untuk kita.

      Delete
  2. buku yg memberi semangat camni bagus ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul tu KekDa...Alhamdulillah juga sebab dah makin banyak buku-buku untuk golongan TTC berbahasa Melayu berada dipasaran sekarang. Maksudnya isu TTC ni bukan lagi isu taboo yang orang elak dari diperbincangkan. Lagi bagus lagi bila ditulis oleh orang kita yang mempunyai pengalaman dari segi TTC tu sendiri, bukan dari sudut pengamal perubatan.

      Delete
    2. Iman : Boleh cari di kedai buku MPH atau beli online di FB. Kalau bernasib baik, boleh dapat beli harga bawah dari RM18 tu. :) Kena pandai survey.

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)