03 July 2015

Ephyra Skin Bar & Sampul Raya 2015


3 Julai 2015.

So far ini kali kedua aku restok Ephyra skin bar ni, first time beli bulan April aritu. Tak yah la nak ulang kebaikan memakai skin bar ni, ramai dah beri testimonial positif. Aku beli aritu pun sebab nak cuba pakai kat kulit muka sendiri sebelum raya. Alhamdulillah kesannya ok pada kulit kami suami isteri. Eh, jangan tak tahu, suami aku pun aku cucikan muka dengan sabun Ephyra ni, kamikan masih setia selama hampir 5 tahun ni mandi together-gether. Hahaha.....jangan jelly pulak.

Paling suka bila tengok kesan sabun ni pada kulit suami, sebelum ni memang sentiasa berminyak bila seharian bekerja. Alhamdulillah bila dah pakai sabun ni, kulit dia jarang berminyak, jerawat nanah halus-halus yang biasa tumbuh tepi alur hidung pun dah takde. Kulit masing-masing pun rasa moist je lepas mandi, tak terasa tegang macam pakai sabun cuci muka yang dulu.

Restok kali ni, dapat sampul raya dari Ephyra dan Fleur By Mrs Him. Baju raya jenis jubah Ardhani pun ada beli dari Fleur By Mrs Him ni bulan lepas.

6 comments:

  1. ephyra skin bar best kan..
    saya pon bg cik suami guna juga.
    kena bjimat skrg ni. hihihi
    sblm ni pakai masng masng punya pencuci muka.bila saya dh mula guna ephyta skin bar terus ajak suami guna juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best sebab boleh berkongsi, tak perlu nak fikir beli 2 pencuci muka yang berbeza. Alhamdulillah ada kesan positif...

      Delete
  2. oh. beli dari kakdi eh? hihiks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep...beli dari Kak Di Green Apple...addicted plak dengan bau sabun Ephyra ni.

      Delete
  3. aah memang bestt kannn ida ponnn pakaiii heeeeeeeeeeeeeee.. pengguna epyhra dari minuman die lagii hmm dapnyaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guna produk external usage ephyra dulu....ade rezeki lebih baru pertimbangkan ambik produk minuman dia...

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)