01 May 2015

MM2015 : Briskwalking 30 Minit


1 Mei 2015.

Salam semua, cuti umum 1 Mei hari ni pergi mana? Kami suami isteri tak ke mana-mana, tak bercuti keluar Melaka pun. Semalam waktu rehat tengahari, jalan utama Melaka dah mula sesak sebab ramai yang dah mula bercuti.

Hari ni tengok dalam FB masing-masing kemaskini status dengan upload gambar highway PLUS jammed giler. Dengan RnRnye yang tak boleh masuk sebab dah penuh kenderaan singgah berehat sampai kena parkir tepi highway. Bertabahlah ye...

Seharian duduk rumah, masak, makan dan lepak-lepak dengan suami dan 28 ekor kucing. Heaven..... ;)

Petang keluar sekejap buat briskwalking dengan suami dalam 30 minit. Oklah dari takde buat apa-apa aktiviti beriadah.

4 comments:

  1. Replies
    1. Yerp...quality time mentara berdua ni.

      Delete
  2. takde buat apa.
    Duk umah.
    Eh. Tak.. pergi pesta buku. hikhik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat Melaka ni banyak clearance sales/ pesta buku tapi tu la dianya, jammed giler kat bandar Melaka, terus hilang nafsu nak keluar jalan-jalan....

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)