17 October 2013

Sambut Belated Hari Lahir Hubby



17 Oktober 2013.

Pun sama cerita Ahad lepas (13 Oktober 2013). Beberapa hari sebelum balik Seremban, aku ada tempah kek hari lahir hubby pada kawan. Aku memang dah lama teringin nak rasa kek pelangi, jadi masa tempah, terus minta dibuatkan kek pelangi. Idea asal nak tempah sebiji je, tapi bila fikir-fikir balik, takkan la nak potong dua kek untuk famili di sini dan di Seremban. So, aku tempah lagi sebiji kek pelangi...huhu! Adil dan saksama...



Alhamdulillah, semua adik beradik hubby dan anak-anak buah ada, lepas makan nasi tomato, sesi santai memotong kek hari lahir hubby. Masa tu terfikir juga, apa salahnya anggap je sambut sekali dengan hari ulangtahun perkahwinan aku dan hubby yang ke-3 yang bakal hadir hujung bulan ini.

Lagipun, hujung bulan ni pada tarikh ulangtahun tu, aku akan berkursus luar Melaka, tu yang rasa terkilan sangat tak dapat sambut dengan hubby. Ikutkan hati, aku sanggup je balik hari sebab kursus di Nilai je pun, tapi hubby macam keberatan dengan idea aku, takut aku letih dan bimbang drive sorang-sorang tengah malam.



Di rumah mertua, ada anak kambing yang dibawa balik dari kampung Mantin. Ini pertama kali dapat peluang bermain denagn ank kambing sekecil ni. Jinak pula tu, masih menyusu pakai botol susu.

2 comments:

  1. kiutnye anak kambing tu... hehehe... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...mula2 Yani takut nak pegang anak kambing ni walaupun nampak dia jinak, tapi bila dah pegang...anak kambing ni plak takut kat Yani! Yani dok kejar dia satu halaman rumah mertua sampai menjerit2 dia...hahha!

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)