19 October 2013

Cabaran 90 Hari : Jalan Kaki Berdua Pagi Ini


19 Oktober 2013.

Baru balik beriadah dengan hubby. Kenapa cakap beriadah dan bukan berjogging? Sebab kami berjalan kaki jauh-jauh satu taman dan sampai ke pekan sampai keluar peluh. Mengah dan mencungap betul menaiki kawasan berbukit, menyedarkan diri ni dah tak muda mana.

Kalau macam ni, rasa-rasa tercapai tak impian nak naik Bukit Broga nun?

8 comments:

  1. hi yani,
    naik bukit broga pun tak tinggi sgt, yani mesti leh wat punye..nanti roger2 la bila ke sana. leh jumpe..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke Shaz? Yani teruja tgk ramai yg review pengalaman naik Bukit Broga...haritu pun kakak2 ipar ada sebut nak naik bila ada cuti. Shaz duduk area mana? InshaAllah...kalau Allah permudahkan, mana tahu kita leh jumpa dan gi sama2, kan?

      Delete
  2. Cabaran 90hari nk achieve berat bpe ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seberapa yang dapat, Amanina..... :)

      Delete
    2. Owh,
      Semaksimun yg leh krg yea.gud luck :-)

      Delete
  3. saya duk kat semenyih..sebelum g broga nanti akan lalu pekan semenyih..hihi..saya pun dah lama sangat tak naik dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke? Rina dah pernah naik ye? Mencabar tak track nak naik ke atas Bukit Broga? Semangat ni nak cuba aktiviti yang tak pernah buat.....

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)