13 May 2013

Kukis Mak Aji's Oven


13 Mei 2013.

Cerita 8 Mei 2013, hari ni baru berkesempatan dimasukkan dalam blog.
Since haritu Kak Diana Epal Hijau ada announce di status FBnye tentang stok kukis Mak Aji dah available untuk ditempah, aku cepat-cepat emel inbox Kak Diana untuk menempah 200 keping kukis.

Nasib baik sempat tempah, dan beberapa hari lepas tu, parcel kukis pun sampai di rumah. Sama hari dengan  hari aku sibuk uruskan mak keluar dari wad, buat minor operation. Bila sampai rumah, tengok parcel dah ada di atas meja ruang tamu. 


Buku-buka je parcel, hati dah berbunga-bunga. Selalu aku hanya tengok je Kak Diana update cerita kukis Mak Aji dalam blog Kak Diana sejak beberapa tahun ni, tapi tak pernah berkesempatan merasa. Bila dah di depan mata, excited sungguh.



Komen jujur aku....memang sedap! Aku sms balik pada Kak Diana/ Mak Aji bagitahu dah rasa dan komen sedap. Memang puas hati makan, terasa sedap coklat chip kat tekak bila makan. Encik suami sampai tanya, nanti boleh tempah lagi untuk raya tahun ni tak? 

Kalau korunk nak cuba rasa kukis Mak Aji ni, boleh la jenguk dan tempah dari blog Kak Diana (http://comatosewithbraindamage.blogspot.com/)

2 comments:

  1. sue ske baca blog kak di tu..dia sempoi kan..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersangatlah sempoi..yani tak ingat mcm mana dulu boleh terserempak dgn blog kak Di ni, tapi sejak tu mmg tak pernah miss blog kak Di...huhu!

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)