27 May 2013

Buku Prof. Dr. Muhaya dan Slot Islam Itu Indah

27 Mei 2013.

Memang berhantu betul la kedai buku Popular tu. Tak sah kalau masuk kedai buku tanpa bawa balik beg plastik berisi buku. Kali ni, tertarik dan tergerak hati nak beli buku Prof Dr Muhaya yang bertajuk Padanya Ada Hikmah. Sejak berjinak-jinak dengan saluran IKIM.FM dan mengikuti slot Islam Itu Indah : Reset Minda oleh Prof Dr Muhaya, memang selalu cari bahan ilmu hasil karya Prof. 

Seronok dengar slot Islam Itu Indah : Reset Minda tu, tenang je rasa minda. Ada rakaman klip slot tersebut yang boleh dimuat turun di laman web IKIM.FM, aku letak dalam pendrive dan mainkan masa tengah memandu. Rasa rugi pun ada, lambat kenal saluran IKIM.FM. Oh ye, aku belajar doa solat Dhuha pun dari siaran di radio ni, belajar dari lagu kumpulan UNIC yang diulangsiar setiap hari. 

Selain itu, beli juga buku 101 Info Seronoknya Mengenal Al-Quran dan 1 Hari 1 Cerita : 366 Cerita Dari al-Quran dan Hadis. Encik suami beli buku Yakjuj & Makjuj : Bencana Di Sebalik Gunung.




 




Masa di kedai buku, ternampak buku cerita BOB : No Ordinary Cat versi baru (sebelah kiri), kali ni siap dengan gambar-gambar terbaru Bob...haish, menyesal pula beli awal-awal, kalau tunggu boleh beli yang terkini ni, jalan cerita semua masih dikekalkan.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)