03 April 2013

Rezeki Umrah : Syukur


3 April 2013.

Rezeki buah tangan rakan pejabat yang baru balik dari umrah selama dua minggu; buah zuriat, air zam-zam, kurma dan kekacang. Alhamdulillah, syukur Ya Allah!

Aku tak ada pun menyebut atau mengirim buah zuriat pada kakak opis ni, tapi alhamdulillah akak opis ni faham situasi orang berTTC macam aku. Ingatan akak ni sedikit sebanyak buat aku sebak...

p/s: Kakak aku ada 'sound', lepas ni cuba masukkan 'umrah' dalam agenda tahun depan instead of pergi bercuti-cuti Malaysia dengan encik suami. Aku pandang cadangan akak aku ni dari sudut positif, in shaa Allah...siapa yang tak rindu Tanah Suci, kan? Tengok buku akaun Tabung Haji sendiri pun, alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)