02 April 2013

Herbalife : Nurul, Herbalife & Kehamilan

Sumber Gambar : Snapshot Wordpress Nurul


Sumber Gambar : Snapshot Wordpress Nurul (http://nurulwahabdepp.wordpress.com/2013/03/30/berita-yang-ditunggu-tunggu-depps-junior-is-on-the-way/)

Sumber Gambar : Snapshot Wordpress Nurul (http://nurulwahabdepp.wordpress.com/2013/04/02/terima-kasih-wahai-teman/)

2 April 2013.

Berita kehamilan penyanyi Nurul mula kedengaran di FB. Aku selalu jenguk status FB Kak Nurul dan blog wordpressnya. Yang paling menarik, Kak Nurul ada kongsikan amalan pemakanan dia untuk kehamilan kali ini setelah hampir 15 tahun tidak mengandung untuk kali kedua. Yes, Kak Nurul ambil shake Herbalife. 

Bukanlah kata pemakanan Herbalife sahaja yang berjaya membantu kehamilan Kak Nurul kali ni, Kak Nurul pun ada pergi berurut sampai ke Port Dicksons, tapi dalam dua (2) entri blognya, dia menyebut tentang shake Herbalife.

Entri blog Kak Nurul buat aku tersenyum, In shaa Allah!

2 comments:

  1. Baca tentang Herbalife ni teringat isteri member tempat keje umie.Anak sulung dia umur 7 tahun. Lepas 2 macam2 usaha dilakukan sebab nak tambah baby.Alhamdulillah selepas beberapa bulan mencuba shake herbalife isterinya disahkan mengandung..S krg ni baru sebulan lebih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Consume Herbalife ni salah satu usaha ke arah itu, yang penting kesihatan makin bertambah baik. Kena ingat, badan kalau sakit dan mengandung, kesan sakit tu kena pada kita dan baby, kesian la kalau macam tu...

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)