25 April 2013

Edisi Khas Kompilasi Majalah al-Ustaz 5 Dalam 1


25 April 2013.

Alhamdulillah...kalau dah jodoh, tak kemana, kan?
Dalam usaha mencari baki majalah al-Ustaz untuk dijadikan koleksi panduan (Isu 1 - 6), akhirnya dipermudahkan masa malam makan malam di luar dengan encik suami di Mydin MITC. Tujuan asal ke kedai buku MPH untuk mencari isu baru al-Ustaz isu 13. Masa beratur di kaunter pembayaran, mata dok perhati susunan buku di rak buku, hampir nak bersorak gembira bila terpandang buku Edisi Khas Kompilasi Majalah al-Ustaz ini. Cepat-cepat gamit encik suami, minta ambilkan sebab berada di rak paling atas. 

Seronoknya, hanya Allah sahaja yang tahu walaupun agak terkilan Edisi Khas Kompilasi Majalah al-Ustaz ini hanya mengandungi 5 isu terawal sahaja. Maknanya, masih terhutang 1 isu lagi untuk melengkapkan koleksi majalah al-Ustaz ni iaitu isu 6 yang berkaitan Memburu Haji Mabrur : Agar Ibadah Terpahat di Hati.

Sumber Gambar : Page FB Majalah al-Ustaz

Murah rezeki, bila selesai urusan pembayaran di kaunter, staf MPH selitkan sekali majalah SOLUSI secara percuma. Walaupun edisi lama, tapi inilah peluang nak selak dan baca majalah berbentuk ilmu agama, kan? Dah selak-selak, tajuk dan isi kandungan dalam majalah SOLUSI pun menarik juga.

2 comments:

  1. Yani tak pastilah ada jual di tempat lain atau tidak, setakat ni ada jumpa di MPH Book Store je. :)

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)