18 March 2013

Travelog Impian Abadi | Travelog Kehidupan Abadi

18 Mac 2013.

Untuk terus mengikuti sesebuah karya, aku perlukan sesuatu yang terkesan dalam hati.
Dan aku jumpa 'sesuatu' itu dalam karya Roza Roslan : Travelog Cinta Abadi.


Doa yang sama aku pernah titipkan semasa di Universiti dulu.
Saling tak tumpah.
Aku pernah berazam pada diri sendiri, biarlah airmata yang mak dan ayah aku keluar adalah air mata kegembiraan demi kejayaan aku, jangan pernah jatuh disebabkan kesedihan dengan perbuatan aku.
Dan Alhamdulillah, aku pernah rasai pengalaman manis mendengar mak menangis kesyukuran bila aku beritahu aku dapat anugerah dekan dulu. Syukur Ya Allah!


Memulakan hari ini dengan buku kedua dari Roza Roslan; Travelog Impian Abadi....bismillah!

4 comments:

  1. Replies
    1. Anna : Bukan macam lagi, memang best pun! In shaa Allah tak kecewa kalau beli buku-buku ni. Yani dapat habiskan buku pertama dalam masa 5 hari.

      Delete
  2. best ek buku ni yani? yana da 2-3 kali jenguk2 buku ni kt popular..heheh..
    nk try beli yg travelog cinta abadi dl..klu penerimaan yana ok, bleh cont lg dua tu..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ~LeeyanaRadhi~ : Sangat-sangat direcommendkan untuk bacaan kita semua! Tahu tak, Yani kesat airmata masa baca atas plane aritu ontheway ke Sabah, nasib baik duduk sebelah tingkap, boleh gak cover muka..huhu~

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)